کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9167 | مشاهده و دانلود: 737702847 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316418 | نظرات: 37893
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

کلاهبرداری میلیاردی با ارسال پیامک ''ازدواج موقت''

یک مرد با ارسال پیامک های صیغه ۹۰ هزار تومانی، توانست از صدها مرد در استان های مختلف ایران کلاهبرداری کرده به گونه ای که گفته می شود کلاهبرداری او ''میلیاردی''‌ است.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از ، نشریه ''خبر جنوب'' نوشت: ماجرا از آن جا آغاز شد که یک فرد نا شناس با ارسال پیامک هایی به شماره های ''۰۹۱۲ - .۰۹۱۴.۰۹۱۵ و ۰۹۱۷'' متنی با این مضمون برای مردان ارسال می کرد: ''من حاضرم صیغه شما بشوم. فقط با ۹۰ هزار تومان، در صورت تمایل عدد هفت را به همین شماره sms کنید''.

بنا بر این گزارش، ظاهراً مردان طرفدار پر و پا قرص ازدواج موقت پس از دریافت این پیامک هر چه با شماره ارسال شده تماس می گرفتند بی نتیجه بود، تا این که چند روز پس از ارسال sms و اعلام موافقت خود، زنی با آن ها تماس می گرفت و عنوان می کرد در صورتی که ۵۰ هزار تومان به حسابش واریز شود، حاضر است صیغه شود.

این زن چنین عنوان می کرد که ۴۰ هزار تومان باقی مانده را هم بعد از ملاقات دریافت خواهد کرد.

این مردان هم پس از این که این زن با آن ها سر گفت و گوی تلفنی را باز می کرد، ۵۰ هزار تومان را به حسابش واریز می کردند، اما دیگر هیچ خبری از او نمی شد و مردان فریب خورده مستأصل و درمانده نمی دانستند که این کلاهبرداری را چگونه در مراجع قضائی مطرح کنند.

این پرونده زمانی در دستگاه قضائی گشوده شد که گویا تعدادی از این مردان در شهرستان آباده دل به دریا زده و تصمیم به شکایت از این فرد کلاهبردار گرفتند. با طرح شکایت مالباختگان و ردیابی تلفن فرد کلاهبردار مشخص شد که او از شمال کشور نقشه این کلاهبرداری را طراحی و در فارس، آذربایجان غربی،‌ تهران، استان مرکزی، همدان، قم، یزد و کرمان اجرا کرده است.

در ادامه رسیدگی به این پرونده طی یک عملیات مشترک توسط نیروهای امنیتی سپاه آباده و اراک دو عامل اصلی انتشار این پیامک ها دستگیر شدند، تحقیقات مشخص کرد که این کلاهبرداران با افتتاح یک حساب بانکی در اراک اقدام به کلاهبرداری میلیاردی از مردان مایل به عقد موقت می کردند.

اما مورد جالب این پرونده آن بود که فرد کلاهبردار یک مرد بوده و با ضبط صدای یک زن این نقشه را طراحی کرده است. از متهم اصلی این پرونده ۴۰۰ سیم کارت به همراه یک دفترچه ۴۰۰ برگی که در آن شماره تلفن های مختلفی برای ارسال پیامک یادداشت شده بود، کشف شد.

ادامه تحقیقات حاکی از آن بود که این کلاهبردار از طریق شبکه پیام رسان پیامک های خود را ارسال می کرده است.

آن گونه که بازپرس پرونده می گوید با توجه به این که سیم کارت این متهم برای کشف زوایای مختلف این پرونده همچنان روشن است، در طول چهار ساعت به طور متوسط ۸۰۰ پیامک از استان های مختلف کشور برای او ارسال می شود که محتوای این پیام ها این است: ''چرا پاسخ نمی دهی؟''، ''پول به حسابت واریز شد''، ''من راضی هستم''.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 17413 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: citna.ir تاریخ خبر: 1392/07/28 تعداد مشاهده: 3085
سافت گذر
نظرات بینندگان

نیازمند 1392/07/29 08:14
50 تومان پول را به حسابت ریختم . برو حسابتو چک کن . راستی چرا جواب نمیدی من حاضرم دیگه !!!

ای بابا ...

مثکه 50 تومانم از بین رفت

:Dlay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
ناشناس 1392/07/28 22:10
دمش گرم
مهدی 1392/07/28 15:59
nice work men :))))) یعنی پیدا کردن زن واسه ازدواج موقت اینقد سخت هستش که ندیده 50 تومن پول میریزن ؟ :))))))))))lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol diarre pantoprazol bolus
جاوید 1392/07/28 14:43
ای وااااای D:
دم اون کلاه بردار گرم
چرا گرفتنش؟!
باید اون مردایی که پول واریز می کردن رو می گرفتن نه اون بنده خدا رو!
عجب زمونه ای شده ها / / /
lay:none">fexofenadin kinder forskningogkaffe.site fexofenadin nebenwirkung
میلاد 1392/07/28 13:51
حقشه که اسم این مردای پولداره بی عقل و کثیف رو اعلام کنن.
ناشناس 1392/07/28 11:06
هر چی که مورد نیاز باشه و چیزی موجود نباشه یا دسترسی به اون سخت باشه، امکان کلاهبرداری برای اون وجود داره. مثل خونه، ماشین، تلفن، کامپیوتر و زن هم یه موردش دیگه.
احمد رسولی 1392/07/28 10:41
به نظر من که حقشون هست پولشون رو این کلاه برداره خورده من که به این کلاه برداره آفرین میگم
hossein 1392/07/28 10:38
هه! کلا از مخ تعطیل بودن! آخه کدوم احمقی با یه تماس تلفنی و ندیده و نشناخته پول به حساب یه غریبه واریز میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ازدواج موقت؟؟؟؟؟؟ با این اوضاع نیازی به ازدواج موقت نیست برادر من! ماشالا ....................lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus
ناشناس 1392/07/28 10:09
''چرا پاسخ نمی دهی؟''، ''پول به حسابت واریز شد''، ''من راضی هستم''. آبروی هر چی مرده بردند lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus